Tuesday, October 15, 2013

perfect escape

selamat menyambut hari raya korban. semoga ibadah korban yg kita lakukan diterima oleh
allah s.w.t.

Bersempena dgn hari raya korban. Aku memilih utk menghilangkan diri seketika ke suatu tempat yg boleh ku kira tempat yg paling sesuai utk aku menghabiskan masa mencari ketenangan. Duduk menghadap pantai, merasai deruan angin pantai sungguh menenangkan ku, membuatkan aku rasa dekat dgn keluarga ku. Disaat ini aku begiti rindukan mereka yg jauh di seberang.

melihat ombak menghempas pantai, tapi pantai tetap setia berada di tepi menanti kedatangan ombak walaupun ombak mengubahnya. kadangkala lautan begitu tenang kadangkala lautan begitu menganas. sesungguhnya hati ku seperti lautan. Tenang setenang air laut, resah seresah ombak. Ya..allah berikanlah aku ketenangan. berikanlah aku kekuatan.

Disini aku berjanji pd diri, aku akan teruskan kehidupan ku seperti dulu. senyum seperti dulu. dan kali terakhir aku menitiskan air mata ku disini. semoga kedatangan ku di lain hari sekadar utk merehatkan minda.

No comments:

Post a Comment